Fotoclub Winterswijk

Cursussen

Er zijn veel mensen bezig met fotografie, vooral in dit digitale tijdperk. Toch blijft het vaak bij foto’s maken, op de computer zetten en af en toe kijk je er nog eens naar. Vaak worden er geen foto’s meer afgedrukt en/of verwerkt in een fotoboek. Ook komt het maar al te vaak voor dat je afdrukken niet zijn zoals je had verwacht. Soms zijn ze net niet scherp of er zijn er teveel bijna hetzelfde. Jammer van de afdrukken. Hieraan kun je zelf veel doen. Maar ja, je hebt net niet de kennis in huis en dan blijft het erbij zoals boven vermeld.

Er zijn verschillende mogelijkheden om een en ander te veranderen. Je gaat op cursus!

De volgende cursussen kunt u volgen bij FOTO-OBJECTIEF:

1. Fotografiecursus voor beginners Spiegelreflex en compact camera

2. Fotografiecursus voor gevorderden Spiegelreflex camera

3. Cursus digitale beeldbewerking beginners

4. Cursus digitale beeldbewerking gevorderden

5. Fotoclub “ Foto-Objectief”

6. Fotografie voor volhouders

Alle bovenstaande cursussen bestaan uit 6 avonden van 2,5 uur (van 19.00 – 21.30 uur)

en niet meer dan 6 cursisten per cursus.

Bij voldoende deelname geef ik ook overdag alle cursussen.

Alle lessen  bestaan uit een stuk theorie en opdrachten (deze worden besproken).

De theorie krijgt u in de vorm van een syllabus mee.

De prijs per cursus is €. 125,00 (incl. koffie/thee)

Voor meer info over de cursussen klik op onderstaande knop.

Doorlink cursussen